• Priebežné poradie odhalené!

    Hlasovanie o Cenu sympatie Social Impact Award Slovensko, ktoré prebieha od 2. mája do 20. mája, je veľmi tesné. V čele sa striedajú „Ekočističky“ s projektom „Karma Recharger“. Doťahuje sa na ne projekt „Adoptuj si včelí úľ“. Ani projekty na štvrtom až šiestom mieste (CirKus-Kus, Farmičky, Emphatyland) nie sú bez šance zabojovať o vaše hlasy a predbehnúť všetky ostatné projekty. Aj projekty zo spodných priečok majú vyššiu šancu získať Cenu […]

  • Hlasujte za najsympatickejšie projekty

    Social Impact Award Slovensko 2014 už pozná svojich finalistov. Do desiatky najlepších sa spomedzi silnej konkurencie celkovo 38 prihlásených projektov dostali také, ktoré spoločnosti prospejú jedinečnými ekologickými riešeniami, také, čo zapájajú sociálne znevýhodnené skupiny, či tie, ktoré vás odmenia za pozitívne karmické skóre. Z desiatich finálových zvíťazia až tri projekty a váhu pri rozhodovaní má aj váš hlas. Dvoch ocenených totiž vyberá odborná porota a o treťom rozhoduje verejnosť v […]

  • Nie je to len biznis, je to riešenie!

    Slovensko čaká v nadchádzajúcich dňoch vskutku vzrušujúce obdobie: Víkendová voľba Miss dáva tušiť, že sa bude zrejme často spomínať túžba zmeniť svet k lepšiemu a boj za globálny mier. No počas budúceho týždňa nás čaká i finále podávania prihlášok do súťaže Social Impact Award 2014. A tak v prípade, že do 15. apríla navrhnete kreatívne riešenie spoločenského či ekologického problému, ktorý vás trápi, môžete, na rozdiel od iných, k pozitívnej […]

  • Študenti môžu za spoločensky prospešné nápady vyhrať až 2500 eur

    Tri najlepšie nápady v oblasti spoločensky prospešného podnikania môžu v medzinárodnej súťaži Social Impact Award i tento rok získať finančnú odmenu 2500 eur, ako aj atraktívne možnosti profesionálneho mentoringu a napojenia na investorov. Social Impact Award 2014 hľadá mladých ľudí, študentov vysokých či vyšších odborných škôl, ktorí majú nápad, ako udržateľne, inovatívne a kreatívnou cestou riešiť spoločenské a ekologické problémy okolo seba. Prihlasovanie je možné do 15. apríla 2014 prostredníctvom […]

  • Prvé úspechy víťazných projektov

    Víťazné projekty Social Impact Award Slovensko prešli trojmesačným inkubačným obdobím, ktoré sa začalo začiatkom júna 2013 vo Viedni. Počas troch mesiacov mali možnosť pôsobiť v kreatívnom priestore The Spot, čerpať podporu 3000€ pre rozbeh svojho projektu a konzultovať svoj projekt s mentormi a expertmi. Po troch mesiacoch sa tímy dopracovali k nasledovným výsledkom. Farmama // sprievodca farmárčením v meste viac ako 700 facebook fanúšikov a 300 prihlásaných na odoberanie noviniek […]

  • Social Impact Award: Vyhral projekt „Farmárčenie na balkóne““

    Víťazným projektom iniciatívy Social Impact Award za rok 2013 sa stal Farmama – sprievodca farmárčením v meste. Ide o založenie informačného portálu o farmárčení na balkóne. Cieľom Social Impact Award je podporiť mladých ľudí pri rozbiehaní spoločensky prospešných biznis nápadov. Slávnostné vyhlásenie ocenených sa uskutočnilo 13. mája v Bratislave, generálnym partnerom projektu je Nadácia Slovenskej sporiteľne. O druhé miesto sa podelili projekty Eyeblink, ktorý vďaka detekcii a analýze frekvencie žmurkania pri […]

  • 30 prihlásených projektov a 10 finalistov!

    Vo všetkých štyroch krajinách, kde sa Social Impact Award koná, sa zišlo rekordných 172 nápadov na podnikanie so spoločenským prínosom. To je zatiaľ najviac za celú históriu súťaže. Najviac projektov sa už tradične prihlásilo v Rakúsku, kde sa súťaž pred piatimi rokmi rozbehla. V rámci Social Impact Award Slovensko súperilo o desať finálových miest 31 prihlásených projektov. Medzi 10 najlepších sa na základe predvýberu dostali nasledovné projekty: Eyeblink – podpora prirodzeného […]

  • Prihlás svoj nápad!

    Do 4. Apríla môžeš prihlásiť svoj nápad do Social Impact Award a vyhrať štipendium 3000€ a letný akceleračný program. Všetky podstatné informácie sú detailne popísané tu (v angličtine, keďže je Social Impact Award medzinárodná súťaž). V skratke, každý prihlásený projekt musí spĺňať nasledovné kritériá: Prvoradým cieľom projektu je riešenie spoločenského problému (napr. v oblasti vzdelávania, zdravia, životného prostredia, chudoby, sociálnej nerovnosti…) a nie maximalizovanie zisku. Projekt musí mať premyslený biznis model, ktorý zaručí jeho […]

  • Rozbiehačské workshopy aj v tvojom meste!

    Social Impact Award ti vďaka podpore nadácie Slovenskej Sporiteľne prináša rozbiehačské workshopy! Naučíme ťa ako nájsť, uchopiť a otestovať svoj social biznis projekt.  Hľadáme rozbiehačov, ktorí chcú rozbehnúť udržateľný a zmysluplný projekt v rámci Social Impact Award. Prvý workshop sa uskutočnil 31. Januára v Bratislave a zúčastnilo sa ho 15 rozbiehačov. Účastníci ho hodnotili veľmi pozitívne: “Pozor! Hrozí prenos nadšenia a energie!  Asi vás to prinúti vyskúšať veľa písmeniek z abecedy, keďže plán […]

Page 4 of 41234