• Aplikačné desatoro

    Stránky kalendára sa znova točia rýchlejšie, než by sme mnohí chceli a očakávali. Už je to znova polovička mája a uzávierka prihlášok do Social Impact Award je o chvíľku tu. Aby sme teda boli úplne presný, je tu už o 12 dní, teda vo stredu 24. mája. Tento dátum si teda zapíšte červeným. Ak rozmýšľate nad tým, že práve SIA je tá správna možnosť, ktorú by ste si nemali nechať […]

  • Aké boli Social Startup Days 2017?

    Každý rok prinášame v rámci Social Impact Award niekoľko noviniek, snažíme sa inovovať vzdelávacie procesy a priniesť pridanú hodnotu nielen pre účastníkov našej súťaže, ale tiež pre širšiu verejnosť, ktorá sa môže zapojiť do našich aktivít. Minulý rok to boli prednášky na vysokých školách, ktoré organizovali naši ambasádori dokopy v ôsmich slovenských univerzitných mestách. Tento rok sme chceli niečo nové a vymysleli si Social Startup Days. Sériu celodenných podujatí v […]

  • O čo sa tento rok súťaží?

    Nebudeme sa predsa tváriť, že o to nejde. Ide. Ľudia sú predsa od nepamäti motivovaní aj externými faktormi a práve súťaže a odmeny v nich nás často vedia dokopať k ešte lepším výkonom, než sme si mysleli. Niektorí sa ich možno zúčastňujú len kvôli cenám, pre ostatných sú len peknými doplnkami niekde v pozadí. Zaujímajú nás však všetkých. O čo sa teda tento rok hrá? Letný SIA inkubátor Čo je […]

  • Nový ročník otvoríme už v pondelok 6.3.

    V roku 2017 už máme za sebou takmer dva celé mesiace. Už ho skoro ani nemôžeme nazývať novým rokom. Pre nás však stále nový je, pretože začíname nový ročník Social Impact Award 2017. Už to bude päť rokov, odkedy sa Rozbehni sa! rozhodlo priniesť nový formát súťaže pre novovznikajúce projekty aj na Slovensku. Tento rok teda začíname už jubilejný piaty ročník. Tešíme sa. A mali by ste sa aj vy. […]

  • Ako sa darí víťazom?

    Na Slovensku organizujeme Social Impact Award už od roku 2013. Vtedy nebolo úplne jasné, aké budú výsledky. Dnes, o štyri roky neskôr, je už situácia iná. Máme za sebou 4 ročníky, desiatky zapojených projektov, stovky zapojených účastníkov a tiež 15 víťazných nápadov. Niektoré z nich čoskoro po súťaži zistili, že existuje viac prekážok, než si v prvom momente mysleli. Na niektorých číhali priveľké bariéry vstupu do daného odvetvia, iní nezvládli čeliť tlaku […]

  • Poznáme víťazov!

    Takto pred pár dňami sme sa spoločne stretli v Impact HUBe, aby sme si vypočuli progres, ktorý  urobili finalisti cez leto. Osem tímov nabralo odvahu a predstúpilo pred finálovú porotu v zložení Tatiana Svrčková (Nadačný fond Telekom), Barbara Henterová ( Slovenská Sporiteľňa), Branislav Šmidt (Impact HUB Bratislava), Sergej Kára (Dobre&Dobré), Mirka Števková (jaspravim.sk), Janette Motlová (Eduma), Michal Kišša (Nadácia Pontis), Branislav Kleskeň (Leaf). Cenu verejnosti, ktorá svoj názor vyjadrila hlasovaním, […]

  • Posledné dni, kedy môžeš rozhodnúť!

    Už máš len 3 dni nato, aby si zamiešal karty a rozhodol o tom, komu poputuje cena verejosti. Jeden z ôsmych projektov môže aj vďaka Tebe získať  odmenu 1000 EUR. “A to není málo” 🙂 Ako si teda zlepšiť karmu na 3 kliky? Pozri si videá a pridaj 3 favoritov na hlasovací lístok. Pre hlasovanie musíš vybrať presne 3 projekty. Tak sa zaručí aj férovosť. Ak má nejaký projekt viac hlasovania […]

  • “90% predaja je presvedčenie a 10 % presvedčivosť.” Shiv Khera

    Koncom septembra sa dozvieme, ktoré s projektov získajú ocenenie Social Impact Award 2016 a s tým aj štartovací kapitál. Ten im poslúži na rozbeh. No ak chcú byť úspešný a v biznis svete zodrtvať, musia si osvojiť základný biznis skills – umenie sales-u. Práve ten ich učila naša lektorka Lívia Handlovičová na poslednom letnom campe. Bavili sme sa o tom, ako nadviazať úvodný kontakt, ako vzbudiť záujem, presvedčiť klienta prezentáciou aj […]

  • Marketing, ktorý predáva nielen produkt, ale aj poslanie

    Druhý letný kemp pre finalistov Social Impact Award je za nami. Minulý mesiac sme ich nápady podrobili testovaniu a validácii, tentokrát sa s nami zavreli na celý deň, aby sa priučili marketingovej stratégii a nástrojom low budget marketingu. Dobre si premysli, kam sa chceš posunúť. Nech kráčaš rovno. Projekty mali jeden mesiac na to, aby splnili prvé stanovené ciele. Od premyslenia cenotvorby, vytvrorenia prvých verejných kurzov či začaním osvetového proma, […]

  • Od validácie k testovaniu. Finalisti Social Impact Award si odskúšali svoje nápady v praxi.

    Desiatka finalistov sa cez prvý letný Bootcamp stretla v Impact HUBe a začala makať na posunutí svojich podnikateľských nápadoch. Rýchlokurz Lean Canvasu vystriedalo testovanie svojho nápadu – v realite na ľuďoch. Cieľom bolo získať feedback od 10 predstaviteľov cieľovky a vďaka ich názorom sa vedieť pozrieť na budúci produkt či službu očami zákazníka. Testing je jednou z najdôležitejších súčastí biznisu. Mnoho tímov začína s prípravou legal dokumentov, zakladaním s.r.o.- čiek, […]

Page 1 of 41234